20 de maig 2008

Recompte

Després d'un cap de setmana de votacions, passem a fer públics els resultats de l'enquesta sobre l'ingrés del Gilimontxi a la CAPSA (a la vista dels comentaris, un tema que podríem qualificar -com a mínim- de polèmic). Recordem que els resultats són consultius, no vinculants.


En tot cas, sembla que no pot entrar per la patilla. Si creieu que, a banda de presentar el formulari que hi ha a dalt a la dreta, hauria de passar algun tipus de prova d'accés, podeu adjuntar les suggerències als comentaris.

2 comentaris:

Senyoreta Yamabuki. ha dit...

Una de les imatges més entrenyables que guardaré a la meva retina, per molt que passin els anys, d'aquest cap de setmana passat, serà en Txali corrent pel Passeig de Vic, enlairant el full de les firmes per sobre el seu cap i cridant:
-Ja les tinc! Ja les tinc!
No sé quina seria la formula, peró s'hauria de repetir.
Sort que a la Confraria hi ha moltes "cabezas pensantes" us ho deixo a les vostres mans!
Reverències a tots els Confrares!

Anònim ha dit...

Em sumo al comentari de la senyoreta Tamagotxi sobre l'entusiasme d'en Txali quan es creia haver obtingut les firmes necessàries per presentar la sol.licitut d'admissió a la Capsa (com a mínim n'hi havia una de falsa...).
Realment entranyable la imatge d'en Txali amb el caraterístic pas d'aneguet fent saltirons baixant pel carrer Estret cridant "yupi, yupi... ja les tinc...". Senyoreta Tamagotxi; els anys passaran, però jo tampoc ho oblidaré.
Proposo a la Confraria que tinguin en compte l'entusiasme de l'aspirant a confrare Txali Gilimontxi i es convoqui un soparet per discutir la qüestió amb seriositat... i un bon vinet.
Salut a tots els Confrares!
I com dirira el Pater Vínic:
Apa!
Sergei Vasiliévitx Rakmàninoff