11 de juny 2008

FRANCISCO FRANKFURT DEMANA DISCULPES

Després de ser renyat pel meu venerable guru particular, l'indi Surat-Das-Babà, i havent meditat amb calma (a instàncies seves) sobre la meva intervenció en aquest blog, em veig en l'obligació personal de demanar perdó al Pàter Vínic i a tota la Confraria pel possible us d'una certa violència verbal o conceptual, plena de sarcasmes i invectives innecessàries, a l'hora de rebatre les tesis del Pàter Vínic. Espot estar en desacord amb algú, però sense necessitat de ferir-ne els sentiments. Aqusta és, em sembla, la gran lliçó de la cultura índia: reconèixer els propis errors i saber baixar del burro (en el meu cas, del cavall), quan la conducta no és l'adequada. Emparant-me, doncs, en la doctrina de la no-violència, reitero la meva petició de perdó i demano disculpes a tota la comunitat de la CAPSA.

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Després de llegir els pros i contres de la polèmica sobre la cultura india no sé perque en Frankfurt ha de demanar perdó si te raó amb els arguments que fa servir.